مشخصات و معرفی موتورسیکلت یاماها مدل GEAR 125 سال 1403
موتور میو ۱۲۵ یاماها دارای ترمز های دیسکی ( جلو ) و کاسه ای ( عقب ) ، سیستم تعلیق جلوی تلسکوپی و تعلیق عقب تک کمک فنر مرکزی است
موتور یاماها میو هندلینگ و سواری نرمی دارد که مجهز به باک ۴.۲ لیتری نیزمی باشد .
یاماها میو یک کیلومتر شمار آنالوگ دارد که مشخصه هایی مانند سرعت در حرکت ، دور موتور ، سطح سوخت و… را نشان میدهد .
یاماها Mio i125 دارای ویژگی های مناسبی مانند چراغ جلو و عقب هالوژن و گیج های آنالوگ است. شما همچنین یک طراحی چرخ زیبا دارید که ظاهر کلی آن را تکمیل می کند.
<div class=”cell88″> مدل موتورسیکلت </div><div class=”cell88″>- </div></div><div class=”row66″><div class=”cell88″> کلاس موتور </div><div class=”cell88″>اسکوتر </div></div><div class=”row66″><div class=”cell88″> برند </div><div class=”cell88″>YAMAHA </div></div><div class=”row66″><div class=”cell88″> طول </div><div class=”cell88″>- </div></div><div class=”row66″><div class=”cell88″> عرض </div><div class=”cell88″>- </div></div><div class=”row66″><div class=”cell88″> ارتفاع </div><div class=”cell88″>- </div></div><div class=”row66″><div class=”cell88″> وزن </div><div class=”cell88″>92 کیلوگرم </div></div><div class=”row66″><div class=”cell88″> تعداد سرنشین </div><div class=”cell88″>- </div></div></div></div></div></div><div class=”mainnavmn”><div class=”mohsen_table”><div class=”wrap-table100″><div class=”table55″><div class=”row66 header77″><div class=”cell88″> مشخصات فنی </div><div class=”cell88″></div></div><div class=”row66″><div class=”cell88″> حجم انجین </div><div class=”cell88″>125 سی سی </div></div>
<div> |
<div class=”contentmn”> |
<div class=”mohsen_table”> |
<div class=”wrap-table100″> |
<div class=”table55″> |
<div class=”row66 header77″> |
<div class=”cell88″> مشخصات کلی </div> |
<div class=”cell88″></div> |
</div> |
<div class=”row66″> |
<div class=”row66″> |
<div class=”cell88″> نوع انجین </div> |
<div class=”cell88″>چهار زمانه – هوا خنک </div> |
</div> |
<div class=”row66″> |
<div class=”cell88″> تعداد سیلندر </div> |
<div class=”cell88″>تک </div> |
</div> |
<div class=”row66″> |
<div class=”cell88″> نوع خنک کننده (رادیات) </div> |
<div class=”cell88″>- </div> |
</div> |
<div class=”row66″> |
<div class=”cell88″> نوع روشن کننده </div> |
<div class=”cell88″>استارتر الکتریکی – هندل </div> |
</div> |
<div class=”row66″> |
<div class=”cell88″> حداکثر سرعت </div> |
<div class=”cell88″>- </div> |
</div> |
<div class=”row66″> |
<div class=”cell88″> توان </div> |
<div class=”cell88″>7کیلووات در 8000 دور در دقیقه معادل 9.3 اسب بخار </div> |
</div> |
<div class=”row66″> |
<div class=”cell88″> گشتاور </div> |
<div class=”cell88″>9.6 نیوتون متر در 5500 دور در دقیقه </div> |
</div> |
</div> |
</div> |
</div> |
</div> |
</div> |
|
<div> |
<div class=”contentmn”> |
<div class=”mohsen_table”> |
<div class=”wrap-table100″> |
<div class=”table55″> |
<div class=”row66 header77″> |
<div class=”cell88″> انتقال قدرت </div> |
<div class=”cell88″></div> |
</div> |
<div class=”row66″> |
<div class=”cell88″> نوع کلاچ </div> |
<div class=”cell88″>اتومات </div> |
</div> |
<div class=”row66″> |
<div class=”cell88″> گیربکس </div> |
<div class=”cell88″>- </div> |
</div> |
<div class=”row66″> |
<div class=”cell88″> تعداد دنده </div> |
<div class=”cell88″>- </div> |
</div> |
<div class=”row66″> |
<div class=”cell88″> وسیله انتقال قدرت </div> |
<div class=”cell88″>تسمه </div> |
</div> |
</div> |
</div> |
</div> |
</div> |
<div class=”mainnavmn”> |
<div class=”mohsen_table”> |
<div class=”wrap-table100″> |
<div class=”table55″> |
<div class=”row66 header77″> |
<div class=”cell88″> سیستم سوخت </div> |
<div class=”cell88″></div> |
</div> |
<div class=”row66″> |
<div class=”cell88″> حجم مخزن سوخت </div> |
<div class=”cell88″>- </div> |
</div> |
<div class=”row66″> |
<div class=”cell88″> سیستم تامین سوخت </div> |
<div class=”cell88″>انژکتور </div> |
</div> |
<div class=”row66″> |
<div class=”cell88″> نوع سوخت </div> |
<div class=”cell88″>بنزین </div> |
</div> |
<div class=”row66″> |
<div class=”cell88″> میزان مصرف سوخت </div> |
<div class=”cell88″>- </div> |
</div> |
</div> |
</div> |
</div> |
</div> |
</div> |
|
<div> |
<div class=”contentmn”> |
<div class=”mohsen_table”> |
<div class=”wrap-table100″> |
<div class=”table55″> |
<div class=”row66 header77″> |
<div class=”cell88″> ترمز </div> |
<div class=”cell88″></div> |
</div> |
<div class=”row66″> |
<div class=”cell88″> ترمز عقب </div> |
<div class=”cell88″>کاسه ای </div> |
</div> |
<div class=”row66″> |
<div class=”cell88″> ترمز جلو </div> |
<div class=”cell88″>دیسک </div> |
</div> |
<div class=”row66″> |
<div class=”cell88″> سیستم ترمز ABS </div> |
<div class=”cell88″>- </div> |
</div> |
</div> |
</div> |
</div> |
</div> |
<div class=”mainnavmn”> |
<div class=”mohsen_table”> |
<div class=”wrap-table100″> |
<div class=”table55″> |
<div class=”row66 header77″> |
<div class=”cell88″> سیستم تعلیق </div> |
<div class=”cell88″></div> |
</div> |
<div class=”row66″> |
<div class=”cell88″> تعلیق جلو </div> |
<div class=”cell88″>تلسکوپی </div> |
</div> |
<div class=”row66″> |
<div class=”cell88″> تعلیق عقب </div> |
<div class=”cell88″>تک کمک فنر مرکزی </div> |
</div> |
<div class=”row66″> |
<div class=”cell88″>.</div> |
<div class=”cell88″>.</div> |
</div> |
</div> |
</div> |
</div> |
</div> |
</div> |
|
<div> |
<div class=”contentmn”> |
<div class=”mohsen_table”> |
<div class=”wrap-table100″> |
<div class=”table55″> |
<div class=”row66 header77″> |
<div class=”cell88″> رینگ و تایر </div> |
<div class=”cell88″></div> |
</div> |
<div class=”row66″> |
<div class=”cell88″> سایز لاستیک جلو </div> |
<div class=”cell88″>- </div> |
</div> |
<div class=”row66″> |
<div class=”cell88″> سایز لاستیک عقب </div> |
<div class=”cell88″>- </div> |
</div> |
<div class=”row66″> |
<div class=”cell88″> جنس رینگ </div> |
<div class=”cell88″>- </div> |
</div> |
<div class=”row66″> |
<div class=”cell88″> نوع رینگ </div> |
<div class=”cell88″>- </div> |
</div> |
<div class=”row66″> |
<div class=”cell88″> تعداد چرخ </div> |
<div class=”cell88″>- </div> |
</div> |
</div> |
</div> |
</div> |
</div> |
<div class=”mainnavmn”> |
<div class=”mohsen_table”> |
<div class=”wrap-table100″> |
<div class=”table55″> |
<div class=”row66 header77″> |
<div class=”cell88″> امکانات و آپشن ها </div> |
<div class=”cell88″></div> |
</div> |
<div class=”row66″> |
<div class=”cell88″> نوع چراغ </div> |
<div class=”cell88″>- </div> |
</div> |
<div class=”row66″> |
<div class=”cell88″> آمپر ها </div> |
<div class=”cell88″>- </div> |
</div> |
<div class=”row66″> |
<div class=”cell88″> نوع کیلومترشمار </div> |
<div class=”cell88″>- </div> |
</div> |
<div class=”row66″> |
<div class=”cell88″> انواع جک ها </div> |
<div class=”cell88″>- </div> |
</div> |
<div class=”row66″> |
<div class=”cell88″> فضای حمل بار </div> |
<div class=”cell88″>- </div> |
</div> |
<div class=”row66″> |
<div class=”cell88″> سایر امکانات </div> |
<div class=”cell88″>0 </div> |
</div> |
</div> |
</div> |
</div> |
</div> |
</div> |
|
<div class=”mohsen_table”> |
<div class=”wrap-table100″> |
<div class=”table55″> |
<div class=”row66 header77″></div> |
</div> |
</div> |
</div> |
- چراغ جلو و عقب هالوژن و گیج های آنالوگ است
جالب و شیک، این یاماها Mio i125 است. با توجه به اینکه خط Mio در سطح محلی به عنوان شماره یک خودکار از سال ۲۰۰۷ شناخته شده است، Mio i125 شهرت بسته خود را با رویکردی جوان پسند و سرگرم کننده تقویت می کند. این روروک مخصوص بچه ها یک آهنربای هزار ساله است که همه اینها به لطف ظاهر شیک آن است که می تواند در رنگ های مختلف مانند سرخابی، زرد، آبی مات، نارنجی پر جنب و جوش، مشکی مات و سفید باشد. دو نوع موجود است، نسخه استاندارد با قیمت ۷۱۹۰۰ P و S با قیمت ۷۵۹۰۰ P.
یاماها Mio i125 دارای ویژگی های مناسبی مانند چراغ جلو و عقب هالوژن و گیج های آنالوگ است. شما همچنین یک طراحی چرخ زیبا دارید که ظاهر کلی آن را تکمیل می کند.
قلب تپنده این دو چرخ شیک یک موتور ۱۲۵ سی سی هوا خنک، ۴ زمانه، SOHC و ۲ سوپاپ است که ۹ اسب بخار قدرت و ۱۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. سپس موتور با گیربکس اتوماتیک تسمه V برند جفت می شود.
امتیاز و دیدگاه کاربران موتورسیکلت یاماها مدل GEAR 125 سال 1403